Mein erster Song

Geplante Forumschließung am 20.05.2024

Verhindere die Schließung mit einer Spende:

Jetzt Spenden
  • Before the dawn... (2x)


    The sunlight goes on...


    The end of waiting is coming...


    Just follow the road out of the darkness...


    When we are back in the light...


    Then...


    We are going to see the king.... (2x)


    Soon...


    Very soon...

  • danke liebe Carrie, der Song liest sich gut.....
    Jetzt warten wir noch auf Juni ab, dann passt Dein Lied :juhuu:
    :hkuss:

  • Auch von mir ein herzliches :danke:, liebe Carrie für Deinen Song.
    Ich bewundere immer Leute, die Songs schreiben können...ich könnte das nicht!
    Also ich finde auch, dass Dein Song sich wirklich gut liest...gibt es da dann auch mal Musik dazu?


    Liebe Grüße
    Claudia


    My idea of magic doesn´t have much to do with stage tricks and illusions. The whole world abounds in magic.

    - Michael Jackson, Dancing the Dream 1992 -

  • Yeah, ich habe den Thread wieder ausgegraben.! ^^
    Also, ich schreibe auch öfter Songs. Und dachte mir, ich stelle mal einen hier rein. Er ist nicht besonders gut geworden, ich finde ihn eher schlecht, besonders die dache mit dem englisch :bohr1: , aber ich habe die guten nicht gefunden.. :flenn:
    Also hier.
    ________________________________
    Now it’s alright


    I’m standing here in your arms and it’s alright do be right here when you saying “It’s just you and me”. You can take me slowly to another place to dream. When I’m with you; i feel it, I can’t feel it, it’s the time to say just yes and be alright. (Alright, Alright, Alright)


    Now it’s alright! Now it’s the time, to feel what I should feel for you! Now, it’s the time! The time to be alright and save my Life. My life. My life. And you. Now it’s alright! Beacause you’re right by me!(Mhh; mhh, mhh.) Right by me (uh)!


    So far away; but so deep in my heart. I like it to see that smile on your face... To see when you cry; cuz you’re happy. You can take me slowly to another place to dream. When I’m with you; i can feel it, (feel it), that you’re right by my side, in my heart you’ll stay forever!


    Now it’s alright! Now it’s the time, to feel what I should feel for you! Now, it’s the time! The time to be alright and save my Life. My life. My life. And you. Now it’s alright! Beacause you’re right by me!(Mhh; mhh, mhh.) Right by me (uh)!


    Now it’s alright, to be here with you. Now; it’s alright to see you here and. Now it’s the plan! Now it’s the plan! Now it’s the plan! The Plan of you and me! ‘Cuz it’s alright! Alriiiiiight. It’s alright. Alright to be . (....) To be... Here with yo(..)u
    ________________________________________

  • So, ihr lieben!
    Ich hab's euch ja versprochen 8zu tita zwinker)
    Doro war lange Zeit meine Gesangslehrerin und hat auf der Taufe von Freunden das Lied gesungen. Ein wundervoller Walzer...
    Ich hab den Song damals zur Geburt der Tochter meiner besten Freundin geschrieben!
    Ah, wie geil, sein eigenen Song von jemand anderen zu hören... :juhuu:

  • uuuuuuuuuuuuuuuuuuiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :oho: !!!!!!!!!!!! schöööööööööööööön!!!! :wolke1: das ist wirklich so richtig, richtig, richtig, richtig, richtig, richtig, richtig schön! :jubel: ich stell mir gerade vor, wie das lied wirken würde, wenn man noch einen gospelchor dazu schalten würde :wolke1: . aber auch die pure version ist toll!!!!!!!! :clapping: DANKE, dass du uns teilhaben lässt, liebes :kiss: !

    kerzen.jpg


    2021 hast Du uns für immer verlassen - trotzdem wirst Du Teil dieser Gemeinschaft bleiben. R.I.P. liebe Titania