Wade Robsons Klage / "FBI Files" und Klage Robson/Safechuck

Geplante Forumschließung am 20.05.2024

Verhindere die Schließung mit einer Spende:

Jetzt Spenden
  • Die Namen Brooke Shields, Eddie Murphy & Naomi kamen über den Mirror/Daily Star. Es entstammt meiner Meinung nach den alten Artikeln aus dem Mai 2013 und ist ohne jede Basis.
    Bis dato äußern sich alle gängigen Tabloid-Berichterstatter (TMZ/Roger Friedmann/Daily Mail etc.) überhaupt nicht. In den US-Foren ist keinerlei Info über veröffentlichte Dokumente.
    Da könnte man auch berichten, dass Elvis aussagt... ;)


    Also - die Hoffnung stirbt zuletzt. "In world filled with hate, we must still dare to hope" :gebet:

  • :Tova:

    Bis dato äußern sich alle gängigen Tabloid-Berichterstatter (TMZ/Roger Friedmann/Daily Mail etc.) überhaupt nicht. In den US-Foren ist keinerlei Info über veröffentlichte Dokumente.

    ich danke dir für diese info.. :flowers:


    :blume:

  • Hi everyone, I am sharing some information that I received yesterday from a reputable source. I know that many of us have been upset with the outcome of wade robson’s claims, particularly the news we heard on friday, september 27,2013.


    The few media stories that were released about wade's case going to “trial” was yet another disappointment. I am not sure how others interpreted the news from the media but I took it as a trial not a court hearing date. So I decided to write to one of MJ's estate contacts, about how I, and the fans were so upset about the bad news. I also expressed how I hope that Mr. Mesereau gets involved with the “trial” next year. Well, to my surprise, they were so kind to respond to me. The gentleman i conversed with said that there is no trial date scheduled and that june 2, 2014 is a court hearing date set to determine whether or not robson can file and pursue this late claim against the estate. There are more minor details but i have to wait until i get permission to share all of it from my source.


    http://www.twitlonger.com/show/n_1rpcaaq
    https://www.facebook.com/pages…735695?hc_location=stream

    :herz::herz: "Wer für etwas kämpft, kann verlieren. Wer nicht kämpft, hat schon verloren." :herz::herz:

  • ...also noch garnicht entschieden, ob die Klage vor Gericht kommt, sondern im Juni 2014 wäre nur ein neuer Termin zur Anhörung... :perfect:


    Dann hoffe ich, das das jetzt eine richtige Info ist....

  • Hi everyone, I am sharing some information that I received yesterday from a reputable source. I know that many of us have been upset with the outcome of wade robson’s claims, particularly the news we heard on friday, september 27,2013.


    The few media stories that were released about wade's case going to “trial” was yet another disappointment. I am not sure how others interpreted the news from the media but I took it as a trial not a court hearing date. So I decided to write to one of MJ's estate contacts, about how I, and the fans were so upset about the bad news. I also expressed how I hope that Mr. Mesereau gets involved with the “trial” next year. Well, to my surprise, they were so kind to respond to me. The gentleman i conversed with said that there is no trial date scheduled and that june 2, 2014 is a court hearing date set to determine whether or not robson can file and pursue this late claim against the estate. There are more minor details but i have to wait until i get permission to share all of it from my source.


    http://www.twitlonger.com/show/n_1rpcaaq
    https://www.facebook.com/pages…735695?hc_location=stream


    hm..das hätte ich dann gerne noch offiziell bestätigt...evtl. auch vom Estate...

    Ich aber gelobte mir,
    mich niemals abstumpfen zu lassen
    und den Vorwurf der Sentimentalität
    niemals zu fürchten.

    Albert Schweitzer

  • Jetzt hat sogar die Schwester von Robson auf Twitter geantwortet, dass der Nachrichtenartikel nicht wahr ist



    ayu meutia azevy ‏@AyuMeutia29 Sep @chantalrobson news said that the court hs set the date for Wade next year. I wish him all the best. Be strong & Love here from Indonesia
    Nachrichten sagen das der Gerichtstermin festgesetzt ist für Wade nächstes Jahr. Ich wünsche ihm das Beste. Sei stark und Liebe von Indonesia.


    Chantal Robson ‏@chantalrobson1 Oct@AyuMeutia it's actually not true. The article was wrong. But thank you.
    es ist nicht wahr. Der Artikel ist falsch. Aber Danke.

  • Aber LMP hat doch selber geschrieben, dass ihr Account gehackt wurde:




    ..okeee...da muss aber den Michael-Hatern bzw. Robson-Unterstützern offensichtlich gewaltig die Muffe gehn...wenn sie zu solchen Mitteln greifen..

    Ich aber gelobte mir,
    mich niemals abstumpfen zu lassen
    und den Vorwurf der Sentimentalität
    niemals zu fürchten.

    Albert Schweitzer

  • Corey Feldman Slams Michael Jackson Child Molestation Accuser Wade Robson: ‘He Had A Gripe‘


    Four years after his death Michael Jackson is still surrounded by controversy but his longtime friend Corey Feldman never stops defending him against child molestation charges.
    Vier Jahre nach Michael Jacksons Tod sind immer noch kontroverse Stimmen zu hören, aber sein langjähriger Freund Corey Feldman hört nicht auf, ihn in den Missbrauchsvorwürfen zu verteidigen.


    Corey hit back at a Wade Robson, who posthumously accused the King of Pop of abusing him.


    When Mike Parziale, who runs the ’Supporters of Wade Robson and other victims of MJ’ website, tweeted to Corey, asking “Corey you have a son would you allow him to sleep in the same bed as MJ if he was still alive?” and the Goonies star was quick to respond.
    Als Mike Parziale, der die Seite "Unterstützer von Wade Robson und anderen Opfern von MJ" leitet, tweetete zu Corey und fragte "Corey, Du hast einen Sohn, würdest Du ihm erlauben im gleichen Bett zu schlafen wie MJ, wenn er noch am leben wäre?"


    “Dude get over it! MJ is gone And if Wade had a gripe, he shoulda said so while The Man could defend himself!” Feldman wrote, referring to Robson’s claim that
    "Lass es sein! MJ ist gegangen und wenn Wade Mumm gehabt hätte, hätte er es sagen sollen, als der Mann am Leben war, damit er sich dagegen hätte verteidigen können."


    Feldman continued his defense of Jackson, writing: “plus if he was such a victim y did he take his side during “the trial” and let MJ buy him a house/car? I never took a thing!”
    Feldman machte weiter mit der Verteidigung von Jackson indem er schreibe "plus, wenn er doch so ein Opfer war, warum wechselte er nicht die Seite im "Prozess" und ließ sich von MJ ein Haus/Auto kaufen? Ich nahm nie etwas!


    According to Robson, it wasn’t until May 8, 2012 that he realized he’d been systematically abused — after multiple nervous breakdowns which included feelings of extreme stress, anxiety, fear, depression and insomnia.


    Feldman has been an outspoken supporter of his late friend. He released the video for ”Ascension Millennium” this summer where he danced and dressed up like Michael Jackson.


    Commenters hit back at Parziale’s tweet, slamming him and writing: “Like corey feldman 4 example. He hounds him & when par does not get the answer he likes he attacks him.”


    http://radaronline.com/exclusi…child-molestation-claims/

  • D-Day For Michael Jackson Molestation Accuser: Trial Scheduled To Determine If Wade Robson Can Sue Estate
    Wade Robson, the choreographer who testified on behalf of Michael Jackson in the singer’s 2005 trial — and is now of saying the “Thriller” singer molested him for seven years — will face his first moment of truth next June, RadarOnline.com has exclusively learned....Robson, however, is claiming that he should have been served a notice
    of the administration of the estate when Jackson died more than four years ago.The estate’s lawyers argue that they could not have anticipated Robson’s lawsuit....
    They’ve also said, “Any investigation into the factual allegations of the Petition will necessarily be compromised considerably by the untimeliness of the allegations and by the unfortunate fact that Mr. Jackson is deceased and thus has no opportunity to answer these allegations.”The hearing has been set for June 2 next year.Interesting side-note: Even if father-of-one Robson is allowed to pursue legal action against the estate, the trial would not likely start until 2015 and that would only be after an “extensive discovery process,” a case insider revealed to RadarOnline.com.

    :boxer: Da kommt mal wieder RadarOnline um die Ecke: WR hat am 2.Juni 2014 bekanntermaßen seinen nächsten Termin, ob das Ganze weiter geht. WR wollte ja seitens der Estate eine Benachrichtigung bekommen, da ja rechtzeitig seine Klage einreichen wollte. Leider hat dies ja die Estate nicht gemacht (wie schade), da diese ja nicht ahnen konnten, dass WR klagt :laberlaber: Leider ist MJ ja auch tot und kann nichts mehr zur Wahrheitsfindung beitragen. Nicht zu vergessen ist der Fakt, dass das ganze Elend ja auch noch richtig lange her ist
    :wand:
    Anmerkung von Radar-selbst wenn es weitergehen sollte, wäre ein Prozess frühestens 2015...

  • Leider ist MJ ja auch tot und kann nichts mehr zur Wahrheitsfindung beitragen.


    Dieser Satz impliziert, dass die Wahrheit GEFUNDEN werden muss. Die Wahrheit WURDE aber bereits gefunden und zwar 2005.
    Allein dieser Satz wird bei vielen Lesern wieder ihr zweifeln, an Michael's Freispruch hervorrufen,oder sie werden sich bestätigt fühlen,in ihrer Meinung, dass doch was 'dran' ist an den vorwürfen.

    Einer muss den Frieden beginnen wie den Krieg

    (Stefan Zweig)

  • Leider ist MJ ja auch tot und kann nichts mehr zur Wahrheitsfindung beitragen. Dieser Satz impliziert, dass die Wahrheit GEFUNDEN werden muss. Die Wahrheit WURDE aber bereits gefunden und zwar 2005.
    Allein dieser Satz wird bei vielen Lesern wieder ihr zweifeln, an Michael's Freispruch hervorrufen,oder sie werden sich bestätigt fühlen,in ihrer Meinung, dass doch was 'dran' ist an den vorwürfen.

    Das Wort "Wahrheitsfindung" habe ich nicht wortwörtlich übersetzt. Die verwendete Begrifflichkeit ist z.B. "Anschuldigung". Ich habe hier nur sinngemäß und mit gewisser Ironie übersetzt.
    Sorry - wenn es falsch ankommt !