Wade Robsons Klage / "FBI Files" und Klage Robson/Safechuck

  • Hier ein Radar-Artikel. Offenbar, brachte Weizmann Robson in einer Depostion auch dazu die beiden fett markierten Zitate wiederzugeben, obwohl er in seiner Klage behauptet, dass ihm vor dem 4, März 2013 nicht bekannt war das es einen Estate gibt wo er hätte seine Ansprüche geltend machen können.Eine Anhörung ob die Creditor-Claim weiter gehen kann findet im Mai statt.



    Michael Jackson Estate: Molestation Accuser Wade Robson Shouldn’t Be Allowed To Pursue ClaimPosted on Feb 18, 2014 @ 15:49PM | By Jen Heger - Assistant Managing Editor


    Michael Jackson Nicknamed Alleged Molestation Victim 'Little One'
    The Estate of Michael Jackson is asking a Los Angeles judge to reject Wade Robson‘s molestation claim against the late singer because he supposedly waited too long to file.
    Robson, a dancer-choreographer who testified on behalf of Jackson in the singer’s 2005 sex abuse trial, has claimed Jackson allegedly made his move on him he was just seven years of age — as his sister slept in another bed just feet away at Neverland Ranch in Santa Barbara, Calif.
    As part of his creditor’s claim against the estate, Robson, now 30, told how the King of Pop made his first sexual advances on the young child prodigy in the star’s bedroom in 1990. The abuse allegedly continued unabated for another two weeks and from then on, for a period of seven years, he has said in court documents.
    Robson is claiming that he should have been served a notice of the administration of the estate when Jackson died more than four years ago.
    Robson behauptet er hätte ein Nachricht erhalten müssen über die Verwaltung des Estates nachdem Jackson vor mehr als 4 Jahren starb.
    He also claims to have only remembered about the molestation after having two “breakdowns” which resulted in him seeking therapy.
    Er sagt auch, dass er sich erst an die Belästigungen erinnerte nach 2 Breakdowns, die in einer Therapie endeten.But the estate’s lawyers are arguing that they could not have possibly anticipated Robson’s lawsuit.
    Estate-Anwalt Weizmann sagte sie konnten keine mögliche Klage von Robson erwarten.
    In support of that, the estate’s high-powered Hollywood lawyer, Howard Weitzman, cited a recent deposition during which Robson admitted that he was “aware that John Branca and John McClain were co-Executors of Michael’s estate and understood they were running the Estate’s ‘entertainment business’.”Robson gab in einer Depostion zu, dass "ihm bekannt war das John Branca und John McClain die Co-Verwalter von MJs Estate sind und er verstand dass sie das Entertainment -Busisiness des Estates führen".The estate also said Robson was contacted by Cirque du Soleil to work on a Michael Jackson themed show, Immortal, in 2011. The Estate was producing the show with Cirque and Robson “wanted to do this MJ show badly,’” the court documents revealed.
    Der Estate sagt, dass Robson von Cirque kontaktiert wurde um an der MJ-Show Immortal in 2011 zu arbeiten. Der Estate produzierte die Show mit Cirque und Robson "wollte die Show so gerne machen", sagen die Gerichtsdokumente.What’s more, even if the judge was to allow the claim to proceed, Weitzman said it’s an undo burden to the beneficiaries, his three children, Prince Michael, Paris, Blanket and their grandmother Katherine Jackson.
    “There is nothing equitable about forcing the beneficiaries to defend the stale claims of criminal conduct, concerning events that allegedly happened years ago,” lawyers argued in a = motion.
    “The beneficiaries did nothing to Robson. And the beneficiaries have no ability to reasonably defend the merits of the claims. They were not even alive when the alleged events occurred. Yet Robson, would have them attempt to defend their interests in property with both hands tied behind their back, without the ability to consult with any other witness to the alleged events, a witness who has been dead for five years.”
    A hearing has been scheduled for May to determine if Robson’s claim against the estate can proceed.
    http://radaronline.com/exclusi…-allowed-to-pursue-claim/


    ----------------------------------------
    Hier Robsons redaktierte Klage- http://amradaronline.files.wordpress...n354b0046b.pdf

    2 Mal editiert, zuletzt von LenaLena ()

  • Hier Robsons redaktierte Klage- http://amradaronline.files.wordpress...n354b0046b.pdf


    Das ist Robsons redaktierte 1. Erklärung, die wir glaube ich bislang so nicht vorliegen hatten.


    Zitate daraus:
    "On March, 2013, I met with my lawyers Gradstein & Marzano for the first time and was made aware of the fact that I could possibly file a claim against Doe 1's Estate. Prior to March 4, I did not understand or was even aware that an Estate had been opened for administration or that I could seek to make a claim."
    Im März 2013 traf ich mich mit meinem Anwalt Gradstein&Marzano zum ersten Mal und ich wurde informiert das ich möglicherweise eine Klage gegen Doe 1`s Estate einreichen kann. Vor dem 4. März verstand ich nicht noch war mir bewusst, dass ein Estate geöffnet wurde für die Verwaltung oder das ich eine Klage hätte ersuchen können.


    "In 2005, Doe 1 was criminally tried for child sexual abuse. I was again subpoenaed to testify. Doe 1 called me constantly and coached me by acting out similar role play as he did with me in 1993 when I was 11, telling me things such as "They are making up all these lies about you and I, saying that we did all this disgusting sexual stuff. They are just trying to take US down, take away my power and my money, take away our careers. We can't let them do this. We have to fight them together." I would play along just as I did when I was 11. I still dud not believe that I was sexually abused. I did not believe that I was forced. I believed that I was a consenting participant in the sexual acts that Doe 1 and I engaged in. I also believed I was absolutely fine with what went on between us. My state of mind was essentially the same as wehen I was eleven and I denied any abuse." (page 5)


    "Im Jahr 2005 , Doe 1 wurde strafrechtlich wegen sexuellen Missbrauchs von Kindern angeklagt. Wieder wurde ich vorgeladen um auszusagen. Doe 1 rief mich und trainierte mich ständig eine ähnliche Rolle zu spielen, wie er es mit mir gemacht hat im Jahr 1993 , als ich 11 war , er erzählte mir Dinge wie "Sie machen alle diese Lügen über Dich und mich , sagen, dass wir das gemacht haben all diese ekelhaften sexuellen Sachen. Sie versuchen nur uns nach unten zu bringen nehmen mir meine Kraft und mein Geld , nehmen uns unsere Karrieren . Wir können das nicht zulassen. Wir müssen gemeinsam kämpfen . "Ich spielte mit , so wie ich es tat, als ich 11 war . Ich glaubte noch nicht, dass ich sexuell missbraucht wurde . Ich wollte nicht glauben, dass ich gezwungen wurde . Ich glaubte dass ich eine zustimmender Teilnehmer der sexuellen Handlungen war, die Doe 1 tat und ich unterstützte. Ich glaubte auch, dass alles in Ordnung war was zwischen uns vorging . Mein Gemütszustand war im wesentlichen der Gleiche wie als ich elf war und ich jeden Missbrauch verneinte. " (Seite 5)



    "In November 2010 my first son was born. Shortly after that, I got the job to direct my first major studio feature film. Doe 1's prophecy was coming true, now I just had to fulfill my end of the bargain, I thought." (page 5)
    "Had it not been for the sexual abuse I suffered as a child, my emotional breakdowns as a result and my subsequent inability to return to the life that Doe 1 "prophesized" I would have, I believe my career would have continued on this upward trajectory." (page 7)
    " Im November 2010 wurde mein erster Sohn geboren . Kurz darauf bekam ich den Job, um meinen ersten großen Studio- Spielfilm zu leiten. Die Doe 1 Prophezeiung wurde wahr , jetzt hatte ich nur meinen Teil der Abmachung zu erfüllen , dachte ich. " (Seite 5)"Hätte ich nicht diesen sexuellen Missbrauch in meiner Kindheit erlitten und daraus als Folge meines emotionalen Zusammenbruchs und meine Unfähigkeit zum Leben zurückzukehren wie es mir Doe1 prophezeite, glaube ich, das meine Karriere sich weiter nach oben fortgesetzt hätte " (Seite 7)

  • "Im Jahr 2005 , Doe 1 wurde strafrechtlich wegen sexuellen Missbrauchs von Kindern angeklagt. Wieder wurde ich vorgeladen um auszusagen. Doe 1 rief mich und trainierte mich ständig eine ähnliche Rolle zu spielen, wie er es mit mir gemacht hat im Jahr 1993 , als ich 11 war , er erzählte mir Dinge wie "Sie machen alle diese Lügen über Dich und mich , sagen, dass wir das gemacht haben all diese ekelhaften sexuellen Sachen. Sie versuchen nur uns nach unten zu bringen nehmen mir meine Kraft und mein Geld , nehmen uns unsere Karrieren . Wir können das nicht zulassen. Wir müssen gemeinsam kämpfen . "Ich spielte mit , so wie ich es tat, als ich 11 war . Ich glaubte noch nicht, dass ich sexuell missbraucht wurde . Ich wollte nicht glauben, dass ich gezwungen wurde . Ich glaubte dass ich eine zustimmender Teilnehmer der sexuellen Handlungen war, die Doe 1 tat und ich unterstützte. Ich glaubte auch, dass alles in Ordnung war was zwischen uns vorging . Mein Gemütszustand war im wesentlichen der Gleiche wie als ich elf war und ich jeden Missbrauch verneinte. " (Seite 5)


    Diese Aussage hier von Robson widerspricht sich ja selbt. Er gibt wieder was Michael "Sie machen alle diese Lügen über Dich und mich , sagen, dass wir das gemacht haben all diese ekelhaften sexuellen Sachen. Sie versuchen nur uns nach unten zu bringen nehmen mir meine Kraft und mein Geld" zu ihm gesagt haben soll. Das halte ich durchaus für ein glaubwürdiges Zitat, nur passt das dann gar nicht dazu, dass Robson einen erlebten Missbrauch dann noch zur damaligen Zeit als 22-jähriger als Liebe im gegenseitigen Einvernehmen gewertet haben soll, wenn Michael gegenüber ihm die Vorwürfe gegen ihn als "ekelhafte sexullen Sachen" bezeichnet hat.


    Kommt rüber was ich meine?

  • ..^..joa..weiss genau was du meinst..spätestens DA hätts ja bei ihm "Klingeln" müssen... :bored: aber nee..er wartet mit der "Erleuchtung" ..bis das Opfer sich net mehr wehren kann.. :wand:
    ..kann mir NIEMAND weis machen..Psyche hin..Psyche her..

    Ich aber gelobte mir,
    mich niemals abstumpfen zu lassen
    und den Vorwurf der Sentimentalität
    niemals zu fürchten.

    Albert Schweitzer

  • Estate reicht Unterlagen gegen Robson ein 20. Februar 2014
    Wie wir im Oktober berichtet haben, soll im Juni die Anhörung im Fall Wade Robson stattfinden. Der Estate bittet nun das Gericht, Robsons Antrag fallen zu lassen, die Klage komme viel zu spät. Howard Weitzman, Anwalt des Estate, findet, dass die Klage eine untragbare Bürde für Michaels Erben Prince, Paris, Blanket und auch Michaels Mutter sei: „Es ist nicht fair, wenn sich Erben gegen alte Behauptungen wegen kriminellem Verhalten verteidigen müssen, die sich auf Ereignisse beziehen, die sich vor Jahren ereignet haben sollen. Die Erben haben Robson nichts angetan. Und die Erben sind nicht in der Lage, sich auf vernünftige Weise gegen die Klage zu verteidigen. Sie waren noch nicht mal auf der Welt, als die vermeintlichen Ereignisse sich abgespielt haben sollten. Und doch würde Robson wollen, dass sie ihr Eigentum mit beiden Händen hinter ihrem Rücken gefesselt verteidigen sollen, ohne die Möglichkeit zu haben, einen anderen Zeugen in jener Angelegenheit zu befragen; ein Zeuge, der seit fünf Jahren tot ist.“ Gemäss Weitzman hätte Robson seinen Antrag spätestens 60 Tage nach Kenntnisnahme, dass der Estate Michaels Nachlassverwaltung übernimmt, einreichen müssen. Weitzman habe eine eidesstattliche Aussage von Robson, die belegen soll, dass er seit dem Jahr 2009 wusste, dass John Branca und John McClain mit dem Estate die Verwaltung von Michaels Geschäften übernahmen. Weiter sei Robson im Jahr 2011 mit der Anfrage des Cirque du Soleil kontaktiert worden, ob er als Tänzer in die Show involviert sein möchte. Auch dort war der Estate als Produzent der Show involviert. Weitzman sagt weiter: „Robson wollte diese MJ Show unbedingt machen.“ Die Unterlagen sind nur vor Gericht zur Prüfung. Der Richter muss nach wie vor entscheiden, ob Robsons Antrag für eine Klage gerechtfertigt ist. Quellen: jackson.ch, radaronline.com, tmz.com


    Quelle: http://www.jackson.ch/estate-r…erlagen-gegen-robson-ein/

    ____________
    z.cdbutn6w8aa469pibul9.jpg


    "When people's minds are clouded by anger or hatred, no angel can reach them". ~Michael Jackson~

  • TMZ und Radar-Artikel von gestern und heute:


    Robson möchte vom Estate alle Informationen zu Namen und Identifkiakton aller Jungen unter 18, die MJ des Missbrauchs beschuligten und alle Informationen zu den geschlossenen Settlements. Er ersucht zudem Informationen zum Sicherheitssytem in MJs Schlafzimmer, der Beziehung von MJ zu Robson, dem Involvement von Robson in MJs Musikvideos, MJs Führung von Robson im Fall Chandler und im 2005er-Prozess.
    Estate sagt Robson habe keinerlei Anspruch auf vertrauliche Informationen. Im Mai wird es eine Verhandlung geben ob die Klage weitergehen darf, da die Deadlline für eine Einreichung längst verstrichen war.



    From TMZ today: "Choreographer Wade Robson -- who claims he was repeatedly molested as a kid by Michael Jackson -- wants the MJ Estate to ante up evidence they have of Michael molesting underage boys.


    Robson has filed a claim with the Estate asking for money as a result of allegedly being molested between the ages of 7 and 14. In new legal docs -- obtained by TMZ -- Robson is demanding:


    -- the names and other identifying info of all boys who were under 18 when alleged sexual misconduct occurred.


    -- any settlements involving molestation that have not yet been made public.


    -- any evidence of seduction -- even a failed attempt at molestation -- such as giving children wine ....


    The Estate has responded by saying all the info Robson wants is privileged. They also say the request is premature because they believe Robson waited way too late to file his claim."


    __________________________________________________ __________________________________


    From Radar Online today: " The dancer/choreographer who has accused Michael Jackson of molesting him from age seven is attempting to force the late pop star’s estate to turn over all records which could have logged sexual abuse claims against him, RadarOnline.com has learned.


    Wade Robson, who testified in support of Jackson in the singer’s 2005 sex abuse trial but has since recanted, has claimed Jackson allegedly made his move on him he was just seven years of age — as his sister slept in another bed just feet away at Neverland Ranch in Santa Barbara, Calif.


    The abuse allegedly continued unabated for another two weeks and from then on, for a period of seven years.


    In a series of legal letters filed as part of Robson’s creditor’s claim, lawyers for the Australian man, now 30, argue they should have access to all records of claims against Jackson for “childhood sexual abuse, sexual molestation, sexual battery, battery, seduction, willful misconduct, intentional infliction of emotional distress, fraud negligence and negligent infliction of emotional distress.”


    Robson is also seeking information “regarding the relationship between Mr. Jackson and Claimant [Robson], Mr. Jackson’s bedroom privacy system, Claimant’s involvement with Mr. Jackson’s music and videos and Mr. Jackson’s guidance of Claimant in preparation for his testimony in the [Jordan] Chandler investigation and then again in the 2005 criminal trial.”


    They also seek information regarding “communication between Mr. Jackson and the Robson family, the Robson family’s emigration to the United States, Mr. Jackson’s sexual activities with minors, claims/lawsuits against Mr. Jackson for battery, seduction, willful misconduct, intentional infliction of emotional distress, negligence and negligent infliction of emotional distress and claims/lawsuits against both Mr. Jackson and the Estate for sexual molestation, sexual battery and fraud.”


    However, the Estate is resisting the attempts, arguing that is too broad in scope and vague.


    Howard Weitzmna, the Estate’s lawyer, claimed it would cost millions of dollars in legal fees to turn over the cache of information that Robson seeks.


    Before any discovery or evidence is turned over to Robson, a hearing will be held in May to determine if Robson’s claim against Michael Jackson’s Estate should proceed, because the deadline to file has long since passed.


    Jackson was twice accused of sexual assault.


    In the summer of 1993, Jackson was accused of child sexual abuse by a 13-year-old boy named Jordan Chandler and his father, Dr. Evan Chandler, a dentist. Though he later settled the case out of court for $22 million, Jackson’s lawyers later stated it was done without his consent.


    Ten years after the initial claim, Jackson was arrested and charged with seven counts of child molestation and two counts of administering an intoxicating agent in relation to the 13-year old boy. He was acquitted on all counts after a five-month trial."

  • Die Termine für Wades Anhörung scheinen gestrichen wurden zu sein - Gründe sind noch nicht klar....hoffen wir mal das Beste :gebet:


    Wade's case has been put off-calendar. Which means no more dates are set for it. We don't know yet Why (whether it's been thrown out or because
    of something else or whether it will go on in some other form).


    Department LA 5 Court Convened at: 10:00 AM 05/01/2014Honorable Maria E. Stratton
    Sal Jimenez , Deputy County Clerk M. Manskar , Deputy Sheriff
    C. Peters, CSR 5667 , Reporter
    BP117321 3001 JACKSON, MICHAEL JOSEPH - DECEDENT
    LETTERS OF ADMINISTR MOTION-SUMMARY JUDGMENT
    Petitioner(s): MCCLAIN, JOHN BRANCA, JOHN
    Attorney(s): COHEN, JERYLL S., ESQ. WEITZMAN, HOWARD
    Continuance Number: Continuance From:
    Last Date Changed: Tuesday, April 29, 2014 01:15 PM
    Last Note Changed By: ALETZEL


    To clear probate notes "filed documents" must be submitted to Rm 429, within time frames set forth in Rule 4.4 (b) of LASC Rules. You may
    contact the Probate Attorney or Probate Examiner whose E-Mail address appears at the end of these notes, subject to compliance with all
    conditions governing the use of Interactive E-Mail. E-mail Rules are available on the Court's web site at www.LASuperiorCourt.org.
    O/C PER THE COURT'S 4/15/14 MINUTE ORDER.RECOMMENDED DISPOSITION: OFF-CALENDAR
    RELATED ITEMS:
    Order to be Prepared By Clerk: Attorney:

  • ^..hast du dafür nen link, Paris78?...wäre lieb..dankööö..


    edit...


    btw..ich trau dem Vogel net :boese: ..wer weiss, was da dahintersteckt.. :haue:

    Ich aber gelobte mir,
    mich niemals abstumpfen zu lassen
    und den Vorwurf der Sentimentalität
    niemals zu fürchten.

    Albert Schweitzer

    Einmal editiert, zuletzt von behindthemask ()

  • :keinenglisch: :bahnhof: Es ist echt traurig, dass die Ratten aus ihren Löchern kommen, wo sie doch wissen, das Michael nicht mehr da ist und sich wehren kann. Ich bin froh, das er das ganze nicht noch einmal erleiden muß. Schlimm für die Kinder, dass sie mit diesen Dingen konfrontiert werden. Und das alles nur, weil sie wissen, dass die Geldmaschine läuft wie nie zuvor. :fresse:

  • 13 is the motion to seal - which I assume will determine whether to unseal Safechuck claims or not.


    19th is motion to quash - which I assume is about Wade's request to get the 2005 criminal files.


    in my opinion neither one is about to determine whether or not the case will continue or get dismissed...


    Lt. Ivy/MJJ Community gibt es am 13./19. Anhörungen zu Safechuck/Wade...am 13.06. geht es ihrer Meinung nach darum, ob die Details von Safechuck's Klage wie beantragt unter Verschluss bleiben.


    Am 19.06. geht es darum, ob Wade Einsicht in die alten Gerichtsakten nehmen kann.


    Dies mal zur Info... :gebet:

  • Michael Jackson Attorneys Plea to Dismiss the King of Pop Five Years After Death


    Attorneys for the estate of Michael Jackson want a judge to dismiss the King of Pop, who died five years ago today,
    as an unnamed defendant in a lawsuit by a choreographer who alleges the late singer sexually abused him as a child.Wade Robson, who has worked with such luminaries as Britney Spears and
    Usher, has filed both civil and probate court actions. The civil suit was filed in June 2013 and names as defendants two Jackson companies as
    well as “Doe 1.”In court papers filed Friday, lawyers for the estate say it is clear that the unspecified person is Jackson himself.“No court has jurisdiction to entertain an action against a deceased
    person,” the estate’s attorneys state in their court papers. “An action initiated against a party after that party has died is void … for lack
    of jurisdiction.”In an email to Jackson estate attorney Jonathan Steinsapir, a copy of which is attached to the estate’s court papers, Robson attorney Maryann
    Marzano states that Jackson is being left as Doe 1 in the civil case for tactical reasons.“We are well aware that any claims against Michael Jackson
    need to be made against the estate,” Marzano wrote. “Having said that, we are reluctant to dismiss the Doe 1 defendant given the possible
    adverse effect a dismissal may have on our pleadings in discovery.”A hearing on the estate’s motion regarding the civil suit is scheduled Oct. 1.
    Robson, 31, still needs a judge’s permission to file the probate court claim because it was brought in May 2013, nearly four years after the
    entertainer’s death at age 50 on June 25, 2009.Robson alleges Jackson molested him between 1990-97, even though he
    testified in the singer’s 2005 child molestation trial that the pop star did not sexually molest him. Jackson was acquitted on all charges in
    his 2005 trial. He settled out of court in 1994 another claim in which he was accused of sexually abusing a 13-year-old boy.


    http://westsidetoday.com/2014/…ing-pop-five-years-death/


    Mike's Anwälte beantragen Michael aus der Klage herauszulösen. Kein Gericht der Welt kann einen Toten belasten...Wade's Anwälte sind sich dessen grundsätzlich wohl bewusst...Anhörung in dieser Sache am 1. Oktober...


    die vorangegangenen Termine im Juni haben wohl nicht stattgefunden-dies zur Info

  • Hier noch ein Auszug aus einem Tom Meserau IV vom Juni. Die namentliche Nennung von Stevie Wonder als unterstützenden Promi in der Zeit kommt glaube ich zum ersten Mal von Meserau.



    But you know, you only find that when you're in Trouble, who your friends really are. And Michael was frustrated about average people who were not there to help him. Liz Taylor was physically ill, she was always supportive but she was physically ill. Stevie Wonder was very supportive, he was ready to run right up. I didn't need him as a witness, because he hadn't been a witness to any of the actual actions involved in the trial as Macaulay Culkin and Chris Tucker had. <<

    Aber Du weßt du findest nur heraus wer Deine wirklichen Freunde siind, wenn Du in Schwierigkeiten bist. Und Michael war sehr frustriert über die Leute, die nicht da waren um ihm zu helfen. Liz Taylor war körperlich krank, aber immer unterstützend. Stevie Wonder war sehr unterstützend, er war bereit da zu sein. Ich brauchte ihn nicht als Zeugen, weil er kein Zeuge war zu den aktuellen Akionen wie es Mac Culcin oder Chris Tucker waren.


    - Tom Mesereau, June 2014 (Blog Talk Radio)

  • Radar-Online hat Gerichtsdokumente gepostet, die die Details von Robsons Beschuldigungen, den sexuellen Akten wiedergeben. Die werde ich jetzt nicht detailliert übersetzten. Im Gegensatz zu Chandler und Arvizo beschuldigt Robson ja MJ auch ihn anual vergewaltigt zu haben. Es ist eine ekelhefte Beschreibung von Details und er bittet den Estate zuzugeben, dass Michael dies gemacht hat.
    Wie der Estate etwas zugeben soll wo ja wenn nur 2 Leute im Raum waren verstehe ich zwar nicht, aber noch weniger verstehe wie ein Mann bis zu seinem 30-jährigsten Lebensjahr nicht realisieren kann, dass die beschriebene Akte eben keine Liebe ist und man gar als erwachsener Mann in einem Gericht wo es um Missbrauchsvorwürfe von einem anderen Kind geht jegliches unagemessene Anfassen von Michael verneint und damit ein abscheulichse Monster deckt, ist vollkommen unglaubwürdig.
    Für mich scheint die einzige Taktik von Robson zu sein, dass er glaubt seine abscheulichen Anschuldigungen werden von der Presse so aufgegriffen, dass die Presse Michael zum Monster abstempelt und der Estate ihn deswegen Schweigegeld zahlt. Und das ist für jeden durchschaubar.




    Document: http://amradaronline.files.wor…4/08/robson246-signed.pdf


    [b]
    Wade Robson Asks Michael Jackson Estate To Admit The King of Pop Anally Raped Him And More — READ The Documents

    Posted on Aug 4, 2014 @ 11:18AM


    D-Day For Michael Jackson Accuser Wade Robson


    Michael Jackson‘s molestation accuser, choreographer Wade Robson, has filed explosive new court documents accusing the King Of Pop of committing a wide array of sexual acts against him, including fellatio, mutual masturbation, and even anal rape. Only RadarOnline.com has the full, graphic, details of the disturbing development in the case — straight from the court documents.


    The documents, filed in Robson’s case against MJJ Productions, Jackson’s estate, reveal that Robson is seeking admissions that between 1990 and 1997 Jackson committed several disturbing acts against Robson at a “his ranch in Santa Barbara County” and elsewhere.


    Robson’s attorneys start the request innocently enough, asking Jackson’s estate to admit that Jackson “invited Robson and his family to stay at [Jackson’s ranch] in February, 1990.” There, the documents ask the estate to admit Jackson “employed an audible alarm system for his bedroom [and] hung ‘do not disturb’ signs on his bedroom door.” Inside the bedroom, the documents as Jackson’s estate to admit, “sexual activities occurred between [Jackson] and Wade Robson periodically during the time period from approximately 1990 to 1997,” when Robson was between the ages of 7 and 14.


    Those activities included Jackson “putting his hand over Robson’s clothed penis,” “putting his hand inside Wade Robson’s underpants,” “taking Wade Robson’s hand and putting it over [Jackson’s] clothed penis,” “taking Wade Robson’s hand and putting it inside [Jackson’s] underpants,” “French kissing,” “rubbing Wade Robson’s penis,” “having Wade Robson rub [Jackson’s] penis,” “licking Wade Robson’s anus while [Jackson] masturbated using lotion,” “the mutual fondling of genitals” with hands and mouths, “mutual fellatio,” “lying on top of [each other] gyrating their genitals together,” “showering naked together,” and even “penetration of Wade Robson’s anus with [Jackson’s] penis,” the documents ask his estate to admit.


    He also “showed Wade Robson explicit adult pornography in the form of magazines, books, and videos,” “told Robson he loved him” and “called Robson ‘son’” the documents ask the estate to admit.


    Jackson “told Robson that if anyone were to ever find out about their sexual activities, both of their careers would be over,” the documents ask the estate to admit, along with the allegation that Jackson “told Robson that if anyone were ever to find out about their sexual activities, they would go to jail.”


    Jackson’s estate initially responded to the interrogatories with a request for more time, according to the court documents, with the claim that they “could not possibly admit the vast majority of the [allegations] given that the only person … who could conceivably have knowledge of the requested subject matters has been deceased for over five years.”


    Robson’s attorney fired back, “Just because Michael Jackson is dead does not alleviate the corporations’ responsibility to respond…”


    On July 25, the Jackson estate filed a motion for a protective order regarding Robson’s requests for admission and interrogatories, asking a judge to force Robson to cut down the number of requests from the current 143 to 35.


    Robson, a dancer-choreographer who testified on behalf of Jackson in the singer’s 2005 sex abuse trial, has claimed Jackson allegedly made his move on him he was just seven years of age — as his sister slept in another bed just feet away at Neverland Ranch in Santa Barbara, Calif. The estate is asking a Los Angeles judge to reject Robson‘s molestation claim against the late singer because he supposedly waited too long to file, but Robson is claiming that he should have been served a notice of the administration of the estate when Jackson died. He also claims to have only remembered about the molestation after having two “breakdowns” which resulted in him seeking therapy.


    The judge hasn’t yet ruled on whether or not Robson’s claim will be allowed to proceed, and these documents were filed during discovery.


    Story developing.


    http://radaronline.com/exclusives/20...campaign=share

    Einmal editiert, zuletzt von LenaLena ()

  • dass er glaubt seine abscheulichen Anschuldigungen werden von der Presse so aufgegriffen,


    das glaubt er nicht nur, dass ist leider auch so .......... :stuhl:
    auch in D. ist es schon aufgegriffen worden :nix:


    Es widerstrebt mir zwar den Schund zu kopieren .... :fk:
    aber, damit die Ouelle nicht angeklickt werden muß, tue ich`s trotzdem ....



    Eigentlich hätte man vermutet, dass dieser Missbrauchsprozess schon zu den Akten gelegt worden sei. Doch nun hat Kläger Wade Robson neue Dokumente in dem Fall vorgelegt, die jetzt beweisen sollen, dass der King of Pop ihn mehrfach sexuell missbraucht hat. Der Prozess könnte damit in die nächste Runde gehen.


    Im vergangenen Jahr ging Wade Robson mit dem Fall an die Öffentlichkeit. Michael Jackson (✝50) soll ihn zwischen seinem siebten und 14. Lebensjahr immer wieder missbraucht haben. Doch erst in diesem Jahr reichte er Dokumente nach, die genau beschreiben, zu welchen sexuellen Handlungen es zwischen ihm und Michael Jackson gekommen sei. Darunter sind Oralverkehr, gegenseitige Masturbation und sogar anale Vergewaltigung zu finden. Das geht aus den neuen Gerichtsakten hervor, die RadarOnline vorliegen. Robsons Klage erhebt sich gegen MJJ Productions, den Jackson-Nachlass. Die Dokumente sollen beweisen, dass Michael Jackson den Jungen in den Jahren zwischen 1990 und 1997 auf seiner Ranch in Santa Barbara County und anderswo zu sexuellen Handlungen getrieben haben soll. Außerdem heißt es in den Dokumenten, dass Michael Jackson den Jungen gezwungen hätte, über alles Stillschweigen zu bewahren. Er hätte sogar damit gedroht, dass ihrer beider Karriere vorbei sei und sie ins Gefängnis müssten, wenn irgendjemand jemals etwas über ihre sexuellen Aktivitäten herausfinden würde.


    Das Fatale an der Geschichte: Wade Robson hatte die Vorwürfe vor Jahren zunächst geleugnet, als Michael Jackson wegen Kindesmissbrauchs vor Gericht stand und Wade als Zeuge aussagen musste. Jacksons Nachlassverwalter haben nun ein Gericht in Los Angeles gebeten, Robsons Behauptungen aufgrund des sexuellen Missbrauchs abzulehnen, weil er zu lange damit gewartet hat, die Akten vorzulegen. Robson kontert allerdings, dass er sich erst wieder an den Missbrauch erinnert hätte, nachdem er zwei Mal einen Zusammenbruch hatte und diese ihn dazu gebracht hätten, eine intensive Therapie zu machen. Das Gericht hat bislang noch nicht darüber entschieden, ob der Fall von Wade Robson fortgeführt wird oder nicht.


    http://www.promiflash.de/micha…rauchsprozes-1408059.html

    ____________
    z.cdbutn6w8aa469pibul9.jpg


    "When people's minds are clouded by anger or hatred, no angel can reach them". ~Michael Jackson~


  • da kommt: "This should not be on your Radar... " ........ :schulter:


    ich hab` diesen Link azubieten
    http://www.dailymichael.com/la…ates#.U-CRQ1cpq1e.twitter
    weiß aber nicht ob relevand :keinenglisch:

    ____________
    z.cdbutn6w8aa469pibul9.jpg


    "When people's minds are clouded by anger or hatred, no angel can reach them". ~Michael Jackson~

  • Habe alles genau durchgelesen, es kommt einem das Grauen wegen dem absurden amerikanischen Rechtssystem. Alles Juristenlatein, es wird immer jemand geben, der blödsinnige Klagen einreicht, wurden aber alle abgelehnt. Und das Geld für die Anwälte rollt.........

  • http://radaronline.com/exclusi…tion-accuser-wade-robson/


    Just days after Michael Jackson‘s molestation accuser, Wade Robson,filed explosive court documents detailing alleged graphic sexual acts
    inflicted on the choreographer when he was a child, by the King of Pop, a lawyer for the Estate of the singer exclusively tells RadarOnline.com that there have been no settlement talks with him, and there are no plans to do so. Famed attorney, Howard Weitzman, representing the Estate of Michael Jackson, told Radar, “There are no settlement discussions with Mr. Robson nor do we anticipate any ever taking place.”
    ...
    Judge Mitchell Beckloff hasn’t ruled on whether or not Robson’s claim will be allowed to proceed, but is expected to make a
    decision after a hearing later this year. Robson will be required to take the stand during the hearing, and will be grilled by Weitzman about contradictory statements he made as Jackson’s star witness in the molestation trial in 2005 in support of the “Beat It” singer at the time.


    Weitzman kommentiert: es gibt (und wird auch keine geben) keinerlei Überlegungen, irgendwelche Zahlungen zu leisten.... der Richter entscheidet Ende des Jahres...hier hat Weitzman die Gelegenheit Robson ins kreuzverhör zu nehmen

  • Bin mal gespannt wie der Vogel diese Anschuldigungen glaubhaft vor einem Gericht beweisen will, wenn es denn überhaupt zu einem Prozess kommt.
    Er fährt ja alle Geschütze auf, fehlt nur noch, daß er dabei gefesselt und geknebelt wurde. Ist das ein verkommenes Stück Schxxxx :meckern: