Super Bowl 2018 might feature Michael Jackson
January 24, 2018
Everyone knows the Super Bowl and especially the 1993 Halftime show with Michael Jackson.
It seems the 2018 edition which will take place on February 4, will see a bit of Michael! Obviously not for the halftime show but in the commercials!
The newly launched Pepsi Generation campaign pays tribute to the company’s 120-year history in pop culture. So they’re bringing Cindy Crawford back. Even Michael Jackson might make a cameo for the 2018 Super Bowl as we might see footage of Michael Jackson’s original Pepsi commericals too!
“Since our brand was founded more than a century ago, Pepsi has stood for a youthful spirit and the choice of a new generation,” said Chad Stubbs, Vice President, Marketing, Pepsi Trademark, North America. “2018 will be a year to celebrate the past while embracing the future; always reminding consumers to do what they love and have a little fun in their lives.”
While we are waiting to watch the Super Bowl in few days, we might watch Michael in action:
mjvibe.com/super-bowl-2108-might-feature-michael-jackson/
thestreet.com/video/14459147/2…ael-jackson-and-more.html
Jeder kennt den Super Bowl und besonders die Halbzeitshow 1993 mit Michael Jackson.
Es scheint, dass die Ausgabe 2018, die am 4. Februar stattfinden wird, ein bisschen Michael sehen wird!
Natürlich nicht zur Halbzeit, sondern in den Werbespots!
Die neu lancierte Pepsi-Generation-Kampagne würdigt die 120-jährige Popkulturgeschichte des Unternehmens. Also bringen sie Cindy Crawford zurück.
Sogar Michael Jackson könnte einen Cameo für den Super Bowl 2018 machen, da
wir vielleicht auch Aufnahmen von Michael Jacksons original Pepsi Commercials sehen könnten!
"Seit unserer Gründung vor mehr als einem Jahrhundert steht Pepsi für einen jugendlichen Geist
und die Wahl einer neuen Generation", sagte Chad Stubbs, Vice President
Marketing bei Pepsi Trademark, Nordamerika.
"2018 wird ein Jahr sein, um die Vergangenheit zu feiern und gleichzeitig die Zukunft zu genießen; immer daran erinnern,
dass Verbraucher tun, was sie lieben und ein wenig Spaß in ihrem Leben haben. "