Conrad Murray Writing Tell All Book While In Jail!

Geplante Forumschließung am 20.05.2024

Verhindere die Schließung mit einer Spende:

Jetzt Spenden
  • also, ich kenne nur das:




    Conrad is registered on the Los Angeles Sheriff Department Inmate Search. Below is the link:


    http://app4.lasd.org/iic/iverifybkg.cfm



    And below is the info that appears when you click on his inmate number:


    Booking No.: 2926725 Last Name: MURRAY First Name: CONRAD Middle Name:


    Sex:
    M Race: B Date Of Birth: 02/19/1953 Age: 58
    Hair: BLK Eyes: BRO Height: 605 Weight: 211


    Charge Level: F (Felony)


    ARREST
    Arrest
    Date: 11/07/2011 Arrest Time: 1400 Arrest Agency: 9023
    Agency Description: SUPR CRT-CLARA SHORTRIDGE FOLTZ (CJ


    Date
    Booked: 11/07/2011 Time Booked: 1403 Booking Location: CCBC
    Location Description: CSD - CLARA S. FLOTZ (CCB) LOCKUP


    BAIL
    Total Bail Amount: 0 Total Hold Bail Amount: 0.00 Grand Total: 0.00


    HOUSING LOCATION
    Housing Location: CJ


    Permanent Housing Assigned Date: 11/22/2011 Assigned Time: 0933 Visitor Status: N


    Facility: MEN'S CENTRAL JAIL
    Address: 441 BAUCHET STREET City: LOS ANGELES


    Public Visiting Guidelines Facility Visiting Schedule


    For County facility visiting hours, Please call (213) 473-6080 at Inmate Information Center.


    COURT
    Next Court Code: S107 Next Court Date: 11/29/2011 Next Court Time: 0830 Next Court Case: SA07316401


    Court Name: L A SUPERIOR COURT DEPT 107
    Court Address: 210 W. TEMPLE STREET Court City: LOS ANGELESUPT


    RELEASE
    Projected Release Date: 10/28/2013


    CASE INFORMATION
    Case No. Court Name Court Address Court City Bail Amt. Fine Amt. Court Date Sent. Date Sent. Day(s) Disp Code
    SA07316401
    L A SUPERIOR COURT DEPT 107 210 W. TEMPLE STREET LOS
    ANGELESUPT 0 .00 11/29/2011 11/29/2011 1460 SENT








    warum sollte sich etwas daran geändert haben? Länger bleibt er sicher nicht drin.
    Aber dann :hilfe2:

  • Ja aber das gab es ja schon, da war er noch gar nicht verurteilt.
    Wie gesagt, die Aussagen, die bisher von offizieller Seite gemacht wurden, hören sich anders an. Das klingt nicht so als hätten sie vor, Murray zwei Jahre vor der Zeit rauszulassen. Es ist natürlich möglich, das weiß ich. Aber ich könnte mir einfach auch vorstellen, dass sie ihn drin lassen, weil akute Fluchtgefahr besteht und soweit ich weiß, darf er das Land ja auch dann nicht verlassen, wenn er noch auf Bewährung ist. Auf Bewährung wäre er ja dann aber noch die letzten zwei Jahre und hätte dann eventuell die Möglichkeit zu fliehen.
    Schlussendlich bleibt uns aber wohl nichts anderes übrig als bis Oktober abzuwarten.



    "Be who you are and say what you feel because those who mind don't matter and those who matter don't mind."

  • ..so wie der Herr..so das Gescherr.. :patsch:



    http://www.tmz.com/2013/01/22/…anagan-ryan-valerie-wass/
    Conrad Murray's Lawyers
    FIGHT
    During Jail Visit

    EXCLUSIVE


    Conrad Murray went from star prisoner to star witness at the L.A. County Jail today ... when a FIGHT broke out between his lawyers during a jailhouse visit ... TMZ has learned.


    Sources close to Murray tell us ... Murray had been complaining about pain in his right arm and shoulder for the past couple of days ... and today, two of his attorneys (who are each working on different cases) raced down to the jail to check in on The Doc.


    The first to arrive was J. Michael Flanagan -- who reps Murray in all matters relating to the Michael Jackson manslaughter case. JMF arrived with his 30-year-old son Ryan, who's also a lawyer but isn't working on the Murray case.


    After the Flanagans began to visit with Murray in the jail, Murray's other attorney, Valerie Wass, showed up. Wass reps Murray in all matters relating to the California Medical Board and the appeal of his criminal conviction.


    According to our sources, Wass claims she tried to enter the visitation room to speak to Murray, but was physically blocked -- and pushed -- by Ryan. Wass claims Ryan and his dad proceeded to Shout at her until they left.


    We're told Valerie eventually got to meet with Murray --and immediately afterward, she filed a battery report against Ryan.


    As for The Doc, one source tells us Murray witnessed the whole thing -- and if there's an investigation, he could play a key role in the case.


    Stay tuned ...


    :doof:..jedem das..was er verdient...

    Ich aber gelobte mir,
    mich niemals abstumpfen zu lassen
    und den Vorwurf der Sentimentalität
    niemals zu fürchten.

    Albert Schweitzer

  • Hier im TMZ-Link kann man eine Voice-Mail von Murray anhören wie er jammert wie schlecht es ihm geht und das er nicht schlafen kann.


    Man muss anklicken, einstellen kann ich es nicht.


    http://www.tmz.com/2013/01/23/…in-phone-cant-sleep-jail/



    Dr. Conrad Murray's CRYING VOICEMAIL I'm in Constant Pain


    EXCLUSIVE

    Jail has broken Dr. Conrad Murray ... physically and mentally ... this according to The Doc himself, who's been calling everyone he knows HYSTERICALLY CRYING and complaining that he's in "constant pain."


    TMZ has obtained one of the voicemails Murray recently left for a friend ... in which he sobs uncontrollably and begs for someone to save him.


    During the message, Murray says, "I can't sleep now ... it's very hard ... I'm in constant pain ... can someone please help me please!?"


    Ironic, since sleep Trouble is Why he's in jail in the first place -- only it was Michael Jackson who couldn't catch some zzzzs.


    Murray says he's been crippled by a devastating shoulder injury -- "I can't use my hands anymore ... I have no more use of my arms."


    The Doc says he's been calling everyone he knows for help -- but no one picked up.


    Murray pleads to his friend to call Sheriff Baca for help -- "Ask him to please see me, maybe he don't know what happens in here."


    FYI -- Murray is scheduled to be released by the end of the year, but Sheriff Baca could release him into home confinement before then ... if he feels like it..


    Read more: http://www.tmz.com/2013/01/23/…sleep-jail/#ixzz2IpEqg5wx
    http://tmzstore.com

  • :Tova:

    Hier im TMZ-Link kann man eine Voice-Mail von Murray anhören wie er jammert wie schlecht es ihm geht und das er nicht schlafen kann.

    ok...dann schläft er eben schlecht.. :engelchen:
    seine schlafstörungen dürften auch eine etwas andere ursache haben als schlafstörungen von z.b. schichtarbeitern , krankenschwestern im schichtdienst etc...


    nur, würde er ausserhalb des gefängnisses besser schlafen...
    sollte er einen rest eines 'gewissens' besitzen...ich denke, nein...


    das, was er 'gemacht' hat, wird für mich persönlich niemals (und das sage ich nicht oft) weder in worte noch sonstwie zu 'erfassen' und 'begreifen' sein...


    eigentlich ist es mir egal, wie es ihm geht...
    nur um der 'juristischen' gerechtigkeit willen (wenn ich denn an diese glauben möchte), sollte er diese 'lächerlichen' 4 jahre absitzen...


    :blume:

  • Zitat

    FYI -- Murray is scheduled to be released by the end of the year, but Sheriff Baca could release him into home confinement before then ... if he feels like it..


    Oh nein! Soll er jetzt doch schon Ende dieses Jahres wieder rauskommen??? Das wäre ja eine Katastrophe! :kalk:

  • ...widerlich... daß man dieser Kreatur ständig ermöglicht... Messages zu veröffentlichen ... :tztz: ..das war das erste was mir die Galle hochtrieb.. :xyz: ..und ich hab mir mal diesen weinerlichen ...selbstbemitleidenden Drecksack angehört..nach ner Minute war Ende Gelände....DAS ist so abartig... :haeh: ..und ein Schauspiel erster Klasse....ich konnt es net mehr hörn.... :örks:
    ...sollen Sie ihm doch die gleiche Behandlung und Überwachung zukommen lassen wie er bei Michael - dann kann er ewig schlafen.... good night...
    ..heul du ruhig nochn bisschen weiter..du A xxxxx...wenn möglich ..den Rest deines Lebens..



    Michael kann NIE MEHR weinen!!!!!! :heul:

    Ich aber gelobte mir,
    mich niemals abstumpfen zu lassen
    und den Vorwurf der Sentimentalität
    niemals zu fürchten.

    Albert Schweitzer

  • :omg: Der arme Jammerlappen kann nicht schlafen?
    Wie wäre es mit einer Pulle Proprofol ? :watsch: Michael wird wegen den Typen ewig schlafen .
    Mir fällt zu dem Typen nichts mehr ein ,ausser ein Knast ist kein 5 Sterne Hotel .


    Also Murry S........ halten .

  • widerlich... daß man dieser Kreatur ständig ermöglicht... Messages zu veröffentlichen


    Also ich glaube ein Selbstveröffentlichung ist es nicht. Die hat wohl jemand an TMZ verkauft. Er wirkt ja wie ein echter Jammerlappen. Und wieder mal nur er ist wichtig.

  • so so - er ruft jeden an, der ihm einfällt und keiner hebt ab? nicht mal seine anwältin? das kann ich verstehen :fg:! was für ein jammerlappen! die schuld für die schmerzen in der schulter den handschellen zu geben ist völlig bescheuert! na und dann oooooooochhhhhh, er kann sich den rücken nicht waschen und eincremen, weil er aua hat :flenn:... du hast zwei arme, du sack, dann nimm eben den linken :anschrei:! deine schmerzen sind mir vollkommen egal, poooooooooooooooooor murray! denn sie können niemals aufwiegen, was dein versagen an schmerzen für die kinder, die familie und die fans gebracht hat!

    kerzen.jpg


    2021 hast Du uns für immer verlassen - trotzdem wirst Du Teil dieser Gemeinschaft bleiben. R.I.P. liebe Titania

  • Dieser Scheißkerl hat doch keine Ahnung was Schmerzen sind. Ich wünsche ihm noch mehr Schmerzen und noch weniger Schlaf. Von mir aus kann er schreien vor Schmerzen und keine fünf Minuten soll er mehr ein Auge zu kriegen. Und wenn er durchdreht. Dann kommt er in die Geschlossene und wir haben endgültig Ruhe vor diesem Idioten. Ich kann sein Gejammere nicht mehr ertragen, ehrlich. Bringt einen Menschen um und hat dann die Nerven so eine Show abzuziehen.



    "Be who you are and say what you feel because those who mind don't matter and those who matter don't mind."

  • Tom Mesereau zu Murrays Voicemail:


    Tom: "I can't listen to any more of this."
    "This man is despicable. This man has never taken responsibility for what he did to Michael Jackson. He's always been a blamer. He blames Michael Jackson for everything."
    Tom added, "[Conrad] wants everyone to feel sorry for his situation. He caused the death of one of the greatest artists in world history , WHO ALSO HAPPENS TO BE ONE OF THE GREATEST HUMANITARIAN OF THE WORLD HISTORY ... a kind, decent, wonderful, nice person. He caused his death and he's never taken responsibility for it. He's DESPICABLE ! I can't listen to all his statement! I don't believe anything he says. I saw that statement he made before the verdict, he was blaming everything on Michael Jackson in my opinion, he takes no responsibility for anything he's done so I don't believe a word that comes out of him."


    Tom:
    "Ich kann das nicht mehr hören. Dieser Mann ist verachtenswert. Er hat nie Verantwortung übernommen, für das, was er MJ angetan hat. Er beschuldigt immer nur. Er gibt MJ für alles die Schuld. Er will, dass er anderen Leid tut. Er verursachte den Tod eines der größten Künstler der Geschichte, der gleichzeitig auch einer der größten Humanitäre der Geschichte war. Ein liebenswerter, ehrbarer, wunderbarer, netter Mensch. Er verursachte dessen Tod und hat nie Verantwortung dafür übernommen. Er ist abscheulich. Ich kann seinen Statements nicht mehr zuhören, ich glaube nicht ein Wort, was er sagt. ich sah sein Statement, was er vor dem Urteil abgab, er beschuldigte Michael für alles, er selbst übernimmt keine Verantwortung, ich glaube nicht ein Wort, was aus seinem Mund kommt."
    http://www.tmz.com/videos/0_gw5hrhvy/

  • Dr. Conrad Murray’s Baby Mama Sold His Jailhouse Sobbing Voicemail To Pay Her Rent
    Posted on Jan 25, 2013 @ 4:43AM | By Jen Heger


    Michael Jackson‘s one-time doctor, Conrad Murray‘s baby mama Nicole Alvarez, sold a sobbing voicemail message that the former physician, who was convicted in the involuntary manslaughter death of the King of Pop, made from jail as he sobbed about not being able to sleep, to a tabloid website so she could pay her rent, RadarOnline.com is exclusively reporting.


    “Nicole sold the voicemail message Conrad left for her to a tabloid gossip website for several thousand dollars so she could pay her rent. Nicole relied on Conrad to support her and their young child. She hasn’t been able to find steady work as an actress since she testified at Conrad’s involuntary manslaughter trial,” a source told RadarOnline.com exclusively.


    During the voicemail message, Murray cries, “I can’t sleep now, it’s very hard, I’m in constant pain. Can someone please help me? I can’t use my hands anymore, I have no more use of my arms.”


    Judge Michael Pastor sentenced Murray to four years in state prison, but because of jail overcrowding, Murray is serving his sentence at a county jail in Los Angeles, and he is expected to be released at the end of 2013.


    As RadarOnline.com previously reported, Murray has been passing time in jail by writing a tell-all book in hopes that he will get a big payout from a publisher. There has been zero interest in the book after reps for Murray reached out to several publishers.


    Meanwhile, Murray is “ever so hopeful that his appeal will be successful, and he will be let out of jail early on bail while his appeal is heard,” the insider said.


    However, the chances of Murray being let out early “are really slim to none. Murray has been deemed a flight risk, and he has been denied several times before during the appellate process to be released,” a law enforcement source told us.


    http://radaronline.com/exclusives/20...oicemail-rent/


    ********


    ...jetzt ist mit seiner Voicemail genau das passiert... was er wahrscheinlich mit der Aufnahme von Michael geplant hat ... verkauft von einer Vertrauten... loool...was gönn ich dir das...Murray... :heuldoch:

    Ich aber gelobte mir,
    mich niemals abstumpfen zu lassen
    und den Vorwurf der Sentimentalität
    niemals zu fürchten.

    Albert Schweitzer

  • verkauft von einer Vertrauten...


    jupp, seiner lebensgefährtin :ablach:!!!! was für eine posse :lachen:! und nein, ich schäme mich NICHT für meine schadenfreude :frech3: und JA, ich finde es klasse, dass kein verlag lust hat, murrays schund zu veröffentlichen :fg:!

    kerzen.jpg


    2021 hast Du uns für immer verlassen - trotzdem wirst Du Teil dieser Gemeinschaft bleiben. R.I.P. liebe Titania

  • Titania
    Wieso Schadenfreude? Glaubst du wirklich, die hat das an ihm vorbei eingefädelt? Im Leben nicht! Er war die treibende Kraft! Er wollte, dass das an die Öffentlichkeit kommt. Das macht er doch schon seit Jahren so. Und es klappt auch immer und immer wieder. So bleibt man im Gespräch...
    :nix:

  • Zitat

    I can’t use my hands anymore, I have no more use of my arms.


    Ist auch besser so. Er soll das mal dabei belassen!